Jakie usługi oferuje RESCON?
RESCON specjalizuje się w zarządzaniu projektami i wspieraniu firm w ich rozwoju, oferując klientom kompleksowe usługi dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
Jakie jest podejście firmy RESCON do klientów?
RESCON podchodzi do każdego klienta z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem, rozumiejąc, że każdy projekt jest unikalny. Pracuje z klientami na każdym etapie, zapewniając skuteczną strategię i osiągnięcie sukcesu.
Jakie obszary działalności wspiera RESCON?
Doświadczenie w obszarach takich jak zarządzanie projektami, marketing, HR, IT, finanse, wiele innych, umożliwia oferowanie kompleksowego wsparcia w różnych obszarach działalności, pomagając klientom osiągnąć ich cele biznesowe.
Jakie projekty dotychczas realizowało RESCON?
Na liście dotychczas realizowanych projektów pojawiają się m.in.:
- Matryca kompetencji - powołanie zespołu projektowego, koordynowanie prac zmierzających do powstania narzędzia badającego poziom realnych i oczekiwanych kompetencji pracowników operacyjnych
- Organizacja ocen pracowniczych (ocena 360, ocena satysfakcji).
- Wdrażanie narzędzi komunikacyjnych (intranet) oraz narzędzi z zakresu zarządzania zadaniami: identyfikacja potrzeb, wdrożenie narzędzi, przeprowadzenie dedykowanych szkoleń, wsparcie pracowników w procesie zmiany
- Wsparcie zarządzających w identyfikacji aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa w odniesieniu do czynnika ludzkiego (przykładowe projekty: analiza obłożenia zadaniami za pomocą wdrożonego narzędzia badającego realny czas pracy i efektywności tej pracy; wdrożenie koncepcji typów osobowości wyrażonych w kolorach w związku z problemami komunikacyjnymi w tworzącym się zespole).
- Audyt Cyberbezpieczeństwa - koordynacja działań zmierzających do przeprowadzenia zewnętrznego audytu w normie ISO 27100 z zakresu bezpieczeństwa IT.
- Audyt luk ISO 27001 - analiza stanu faktycznego organizacji pracy w przedsiębiorstwie, identyfikacja luk, wydanie rekomendacji, przygotowanie harmonogramu wdrożenia ISO 27001